PRODUKTY

Czy można stosować kolagen w ciąży/podczas karmienia piersią?

Produkt nie zawiera żadnych związków, które mogłyby być niebezpieczne, jednak zawsze polecamy skonsultować się z lekarzem prowadzącym.

Czy można przedawkować kolagen?

Kolagen Norweski jak każdy inny suplement można przedawkować, jednak w przypadku związków zawartych w tym produkcie nie jest to niebezpieczne dla zdrowia. Przedawkowanie może grozić rozwolnieniem.

Czy kolagen trzeba trzymać w lodówce?

Nie trzeba. Optymalna temperatura przechowywania to temperatura pokojowa.

Po jakim czasie widać pierwsze efekty stosowania kolagenu?

W zależności od organizmu i jego zapotrzebowania. Producent zaleca minimum dwa miesiące.

Po co stosować suplementy diety?

Suplementy diety stosuje się jako uzupełnienie lub wzbogacenie codziennych posiłków. Należy pamiętać, że nie mogą one być substytutem zdrowej i zbilansowanej diety.

Czy proponowany kolagen mogą stosować również mężczyźni?

Tak

REJESTRACJA

Czy kolagen norweski jest dostępny poza sklepem internetowym?

Tak, Kolagen Norweski dostępny jest w sprzedaży w aptekach stacjonarnych i internetowych.

Gdzie sprawdzić jaki jest status zamówienia?

Logując się na swoje konto.

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Tak, oczywiście, można zrobić to mailowo oraz telefonicznie, a także korzystając z prawa do odstąpienia od umowy zgodnie z przepisami dotyczącymi sprzedaży na odległość. Przykładowy wzór znajduje się w regulaminie.

Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Tak, oczywiście, zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.

WYSYŁKA I DOSTAWA

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Do trzech dni roboczych po: złożeniu zamówienia w przypadku wysyłki za pobraniem, pozytywnej weryfikacji płatności, a w przypadku szybkiego przelewu lub użycia karty, po zaksięgowaniu środków na koncie w przypadku przelewu tradycyjnego.

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie Państwa firmy?

Tylko w wyjątkowych sytuacjach.

Czy mogę zamówić suplementy z opcją wysyłki za granicę?

Nie, nie wysyłamy za granicę Polski.

PŁATNOŚCI

Jakie są formy płatności za zamówienie?

Proponujemy pobranie, przelew tradycyjny lub płatności online realizowane przez Blue Media S.A. w tym: płatności kartą, szybki przelew oraz blik.

Co mam zrobić, jeśli wybrałam/-em płatność on-line, a nie dokonałam/-em wpłaty?

Zamówienie zostanie anulowane po kilku dniach. W takim wypadku obsługa sklepu i tak się z Państwem skontaktuje w celu ewentualnej zmiany sposobu płatności na inny.

Na jakie konto bankowe dokonać przelewu tradycyjnego?

Numer konta dostajecie Państwo przy wyborze opcji płatności przelew tradycyjny.

ZWROTY

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z przepisami macie Państwo prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

REKLAMACJE

Co zrobić jeśli zamówiony towar dotarł do mnie uszkodzony?

Jeżeli zauważycie Państwo uszkodzenia paczki, którą przyniesie Państwu kurier, to prosimy o poinformowanie o tym kuriera i ten sporządzi odpowiednią notatkę. Może się okazać, iż mimo w/w uszkodzeń towar w środku będzie w stanie nienaruszonym. Jeżeli mimo zabezpieczenia, którego używamy, dostaniecie Państwo towar w uszkodzonych opakowaniach/ blistrach itp. prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Na pewno znajdziemy rozwiązanie.

NASI PARTNERZY
Free shipping

Wysyłki kurierskie

Money

Płatności internetowe

Delivery

Możliwość zwrotu towaru